GoodCall Slovensko zaisťuje
talenty pre spoločnosť Marelli

Klient

Zadánie

Vytvorenie dlhodobého a kontinuálneho partnerstva na zabezpečenie špičkových talentov vo viacerých oddeleniach.

Spoločnosť Marelli, globálny výrobca automobilových súčiastok, čelila výzve náboru pre rôzne kritické oddelenia vrátane dodávateľského reťazca, financií, nákupu, skenovania a spracovania, ľudských zdrojov, kancelárie riadenia projektov, IT a predaja. Cieľom spoločnosti bolo strategicky riešiť tieto náborové potreby a vytvoriť konzistentný zdroj talentov.

Riešenie

1. Aktívny prístup k pasívnym kandidátom: Marelli, podobne ako mnohé iné spoločnosti, zaznamenala pokles reakcií na tradičné pracovné inzeráty. Spoločnosť GoodCall si uvedomila potrebu aktívneho prístupu a zaviedla komplexnú stratégiu zameranú na pasívnych kandidátov. Tá zahŕňala oslovenie nevyužitých zdrojov talentov, posilnenie tradičných činností vyhľadávania a využitie špecializovaných výkonnostných marketingových kampaní.

2. Stratégie náboru šité na mieru: Spoločnosť GoodCall vytvorila stratégie náboru na mieru pre každé oddelenie, pričom zohľadnila jedinečné požiadavky na pozície v dodávateľskom reťazci, financiách, nákupe, skenovaní a spracovaní, ľudských zdrojoch, kancelárii riadenia projektov, IT a predaji. Tento prístup zabezpečil cielený a efektívny proces náboru.

Výsledky

  • GoodCall Slovakia vyhľadal a preskúmal 14 176 kandidátov a uskutočnil 3 949 pohovorov
  • Z vyhľadaných kandidátov spoločnosť GoodCall poslala spoločnosti Marelli 606 životopisov, čím sa zabezpečil výber vysoko kvalifikovaných osôb
  • 501 kandidátov absolvovalo osobné pohovory
  • Pozoruhodná 88 % miera akceptácie: ponuky prijalo 190 uchádzačov
Ste pripravení získať kandidátov podľa vašich predstáv?

Spojte sa s GoodCall špecialistami a získajte odbornú pomoc pri hľadaní vašich talentov. 

Prečítajte si ďalšie prípadové štúdie