Od novej pozície
vás delí už len niekoľko krokov

Špecialista projektového manažmentu pre tranzície

  • Trnavský kraj
  • 2 000 - 2 200 EUR/mes
  • Plný úvazek
  • Angličtina (C1)

Ako PMO Specialist budete súčasťou tímu GBS Transitions. Na pozícií budete zároveň kooperovať so zamestnancami naprieč zahraničnými pobočkami, a budete mať príležitosť aktívne sa zapájať a priamo ovplyvňovať proces tranzície.

O čom to je?

  • Vypracovať, udržovať a aktualizovať podrobné harmonogramy projektov, ktoré im poslúžia pri plnení ich záväzkov voči cieľom a úlohám projektu a organizovať jeho dokumentáciu na vyhradenom portáli
  • Analyzovať pokrok a výkonnosť projektu v porovnaní s dohodnutým základom a to sledovaním a plánovaním výkonnosti pomocou rôznych techník.
  • Pripraviť a prezentovať pravidelné reporty o pokroku a projektov GBS vedeniu tranzície a iným partnerom.
  • Podľa potreby spolupracovať s projektovými tímami na vypracovaní plánov obnovy, aby sa projekt opäť vrátil do správnych koľají.
  • Identifikovať a sledovať problémy, ktoré sú dôležité pre projekt pod ich kontrolou.
  • Zabezpečiť, aby bol každý problém správne smerovaný, odkomunikovaný a úspešne vyriešený.
  • Organizovať pravidelné stretnutia s každým regionálnym tímom alebo väčším počtom zamestnancov, keď sa problémy týkajú viacerých projektov; udržiavať a distribuovať aktuálne zápisnice zo stretnutí.
  • Identifikovať, vyhodnocovať a zmierňovať riziká; dokumentovať a udržiavať záznamy projektových rizík.

Koho hľadáme?

  • 2+ rokov skúseností s programami riadenia, projektmi rôznych typov, multidisciplinárnymi tímami rôznej komplexnosti a veľkosti
  • Predchádzajúca skúsenosť s projektmi v oblasti tranzície
  • Vítané sú skúsenosti s globálnymi medzinárodnými projektmi
  • Predchádzajúce SSC zázemie
  • Prehľad v oblasti fungovania finančného oddelenia
  • Vyžadovaná je plynulá angličtina na úrovni C1
  • Bakalársky titul v odbore financií, businessu alebo ekvivaletný
  • Skúsený užívateľ Microsoft Office
  • Analytické zručnosti, schopnosť interpretovať dáta a podnecovať zlepšenia, robiť návrhy na zmeny procesov
  • Výborné komunikačné a medziľudské zručnosti, schopnosť zvládať aj náročné situácie
  • Ochota rozvíjať a učiť sa, kolaborujúci, tímový hráč, orientovaný na zákazníka a výsledky, proaktívny prístup

Prečo je táto pozícia atraktívna?

  • 60 - 80 % HOME OFFICE
  • Medzinárodné pracovné prostredie
  • Flexibilné možnosti práce
  • Multisport karta
  • Finančná podpora pri jazykových kurzoch
  • Team-buildingy a firemné udalosti

O Vašom budúcom zamestnávateľovi:

MARELLI - GLOBAL BUSINESS SERVICES je moderná a medzinárodne orientovaná spoločnosť, ktorá vás motivuje rásť ďalej. MARELLI spojila dvoch úspešných globálnych výrobcov automobilov z Talianska a Japonska, ktorí majú vynikajúcu povesť vo svete inovácií a výrobných špičkových postupov.

MARELLI má momentálne 170 výrobných hál a R&D výskumných centier v Európe, Japonsku, Amerike a Ázijsko-pacifickom regióne. Centrály spoločnosti sa nachádzajú v Saitame (Japonsko) a v Corbette (Taliansko).

MARELLI - GLOBAL BUSINESS SERVICES, založené v roku 2019 v Trnave, poskytuje svoje operácie a obchodné jednotky v Európe s cieľom:

  • štandardizácie/harmonizácie a neustále optimalizácie činností
  • zameriavanie sa na end-to-end procesy pre dosiahnutie vynikajúcej obsluhy a produktivity
  • digitalizácie a automatizácie nad rámec zdieľaných služieb.

Goodcall je hrdým partnerom pre MARELLI Global Business Services v Trnave (pokrývajúci región EMEA).

Zistite viac o pozíciách v MARELLI tu: https://marelli.goodcall.sk

Znie to zaujímavo?

Vyplňte nasledujúci formulár a náš recruiter vás bude kontaktovať, aby s vami prediskutoval podrobnosti o tejto pozícii.

(volitelně)
Chcete mať istotu, že vám neunikne žiadna ponuka?