Od novej pozície
vás delí už len niekoľko krokov

Specialist Collections Analyst - 80% home offce

  • Trnavský kraj
  • 1 800 EUR/mes
  • Plný úvazek
  • Angličtina (B2)

Výborná príležitosť byť súčasťou rozširujúceho sa tímu GBS centra s možnosťou 80 % home office! V tomto tíme expertov na pohľadávky budete spolupracovať na medzinárodných projektoch a podporovať zákazníkov v regióne EMEA.

O čom to je?

Vašimi hlavnými zodpovednosťami budú nasledujúce:

  • Správa portfólia pohľadávok zákazníkov/self-billed customers, ktoré sú na danú pozíciu pridelené a zabezpečenie ich riadneho riešenia.
  • Včasný a aktívny kontakt s externými zákazníkmi ohľadom nezaplatených faktúr a následné riešenie prípadov podľa potreby.
  • Overovanie dôvodov oneskorených platieb pomocou vhodných zdrojov interných/externých informácií.
  • Analýza dôvodov nezaplatenia / dôvodov sporných položiek v spolupráci s internými/externými zákazníkmi a hľadanie základných príčin.
  • Analýza rôznych položiek alebo nealokovaných kreditných zostatkov zákazníkov a aktívna komunikácia so zákazníkmi na ich správne priradenie alebo spracovanie refundácií.
  • Príprava a spracovanie zúčtovania účtov v komunikácii s externými/internými zákazníkmi.
  • Analýza základných príčin sporov na základe komunikácie s externými zákazníkmi alebo dispute resolvers, monitorovanie a eskalácia oneskoreného riešenia sporov.
  • Príprava pravidelných a ad hoc analýz stavu daného portfólia a definovanie priorít pre kontaktovanie zákazníkov.
  • Pravidelná analýza a diskusia na stretnutiach s internými zákazníkmi o ďalších krokoch pre najdôležitejšie prípady na inkaso/sporné prípady/rôzne položky.
  • Riešenie presunu nesprocesovaných položiek na právne kroky / spracovanie odpísania

Koho hľadáme?

Požadované schopnosti a skúsenosti:

  • Minimálne 2 roky skúseností v oblasti Collections & Dispute
  • Skúsenosť s ERP systémami (SAP preferovaný)
  • Predchádzajúca skúsenosť v SSC a pôsobenie v oblasti automotive sú vítané
  • Plynulá znalosť anglického jazyka
  • Pokročilý používateľ MS-Office, ERP (SAP) a procesné znalosti
  • Bakalársky (alebo miestny ekvivalent) titul v účtovníctve a / alebo financiách
  • Silné analytické a komunikačné schopnosti - viete zvládnuť komunikáciu so zákazníkom a pôsobiť na profesionálnej úrovni
  • Proaktívny prístup

Prečo je táto pozícia atraktívna?

Zaujala Vás táto pozícia? Najlepšia časť sa blíži! Náš klient poskytuje tieto výhody:

  • 80 % HOME OFFICE
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie
  • Atraktívne pracovné prostredie v modernej, stabilnej, medzinárodnej spoločnosti
  • Budete súčasťou projektu pre medzinárodného klienta v oblasti automotive
  • Aktívne využívanie cudzích jazykov
  • Môžete ovplyvňovať a zlepšovať štandardy, spôsob práce, tok procesov
  • Jazykové kurzy
  • Multisport karta
  • Cafeteria system benefitov

Znie to zaujímavo?

Vyplňte nasledujúci formulár a náš recruiter vás bude kontaktovať, aby s vami prediskutoval podrobnosti o tejto pozícii.

(volitelně)
Chcete mať istotu, že vám neunikne žiadna ponuka?